Порядок надання споживачами звернень, скарг та претензій стосовно якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки та їх розгляду

   Відповідно до порядку, усі звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання електричної енергії та повідомлення споживачів про загрозу електробезпеки мають бути оформлені у письмовій або електронній формі та надані особисто або поштовим зв`язком до центру обслуговування споживачів за адресою:


Державне міжрайонне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства «Дніпро-Західний Донбас»

Поштова адреса:, вул. Никоненко,  1,  м. Синельникове,                             Дніпропетровська область, 52500

 Години  роботи: (понеділок-четвер з  8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00, крім вихідних та святкових днів); 
або на електронну пошту: e-mail: zbutdzd@ukr.net 

Контактний телефон: +38 067 576 28 58

Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення споживачів розглядаються у порядку та строки, встановлені чинним законодавством України.